Returnarea produsului, anularea comenzii și schimbarea comenzii

Pot returna un produs, înlocui o licență achiziționată greșit sau anula o comandă?

Nu se poate returna nici un produs care conține și o licență electronică cum ar fi licențe de programe pentru calculator și unelte web

*format digital (electronic) = produs aflat pe un calculator ca și document, imagine, film, sau arhivă și așa mai departe. Acest tip de produs nu este fizic și nu se poate verifica dacă produsul a fost sau nu activat.

Poți anula comanda doar dacă nu s-a confirmat plata ei. O comandă finalizată este o comandă livrată și nu se mai poate anula.
Comenzile finalizate sunt comenzi a căror plată a fost confirmată.

Plățile cu cardul sunt confirmate imediat dupa plată. Plățile prin transfer bancar sunt confirmate în funcție de ziua plății și banca din care se plătește.

Dacă o plată s-a confirmat după anularea comenzii, te rog să ne contactezi pentru a-ți returna banii.

Nu se poate înlocui o licență deja achiziționată decât dacă această nu este funcțională

Chiar dacă s-a achiziționat o licență pentru un produs greșit, aceasta nu poate fi înlocuită. Licențele electronice se pot înlocui, dar nu returna, doar în cazul nefuncționării acestora în maxim 24 de ore de la dovada nefuncționării și anume poză cu eroarea primită și poză cu id-ul de instalare în cazul licențelor Office și Microsoft.

*Potrivit OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, art. 16 Exceptări de la dreptul de retragere, produsele comercializate pe acest site se încadrează la punctul m) furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere. Din acest, motiv comenzile nu pot fi anulate, dar noi facem o excepție pentru cele nefinalizate și nelivrate.

Pot schimba comanda? Pot adăuga mai multe produse de același tip?

Dacă plata nu a fost confirmată, poți schimba comanda.

Atâta timp cât comanda nu a fost finalizată, plata confirmată și nu ai primit pe email licența, poti schimba produsul dorit, dar va trebui să achiți valoarea acestuia.

Poți adăuga mai multe produse de același timp doar daca nu s-a finalizat comanda sau la o comandă nouă

Cu siguranță, poți adăuga mai multe produse de același timp, atât din site, cât și din secțiunea coș, oricând dorești, adâugând o nouă comandă sau contactându-ne pentru a edita comanda în curs, daca plata acesteia nu a fost confirmată.